death is easy

Jag tror jag dör. Allvarligt, nu får jag snart en hjärtattack och dör. Nu dör jag.


bild från google


Så satt jag och tänkte under den senaste timmen av mitt liv. Övningskörning är inte att leka med, speciellt då man bara kört en gång förut. Det blev växling, skrik, rattning, halvt stadstrafik, skrik, motorstopp, halvt hjärtslag och förtvivlad förvirrning. Men jag överlevde, och det gick nästan bra på sina håll. Så that's great (Y)! Det var ändå rätt roligt att köra, men bara på en tom, mjuk landsväg i lite tempo, i tätbebyggt område så får jag lätt panik har jag upptäckt.

Förresten, såg ni något nytt med bilderna i senaste inlägget? Man ser inte min säng bakom mig! Jag har vridit lite på datorbordet, så istället för att ha fönstret till höger om mig har jag det bakom mig. Jag hade bara lust att göra något nytt, och det blev resultatet ;)

Nu ska jag tröstäta lite chips, laga mina jeans lite, FÖRSÖKA läsa lite Darwin, sedan sova om några timmar. En dusch skulle också behövas. Imorgon ska jag iväg till min mormor en sväng för lite påskfirande, på måndag ska jag sova över hos Linkie och på tisdag blir det shopping för hela slanten! Nu ska jag försöka att inte nämna det förren jag ska dit, hehe ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0