K-A-O-S

My room is a total and complete mess! Seriöst, det  ligger saker ÖVERALLT, och man kan inte gå någonstans. Men det är det värt ;) Jag har spenderat halva dagen med att snickra ihop min nya byrå från ikea, och sen har jag även gjort en bokhylla, så jag är typ bäst med alla ikea-prylar nu. Jag har dock skitont i ryggen och i händerna (speciellt min "skruvhand". Men fyfan vad fint mitt rim kommer att bli! :D Det blir som ritningen jag lade in, fast Billy 2.0 hamnar där spegelbordet var, för det köpte vi inte, eftersom det inte fanns. Gud, jag känner mig som världens barnunge ;D



Byrån står så fint där i hörnet, inte sant? Ni kan ignorera mig, jag håller för så ni inte ser var som ligger på sängen bara ;) Nu står datorbordet på plats brevid dörren i alla fall, och på väggen ni ser på bilden kommer en spegel att hamna. Haha, det måste vara himla intressant att veta vad jag gör i mitt rum va? Jag förstår att ni inte vill höra, men jag är bara så lycklig! Jag har inte fårr nytt i mitt rum sedan typ... Stenåldern ;)

Nu ska jag skriva på min svenskauppsats i alla fall, duktiga Elin har nämligen varit för lat för att ens börja. Fy Elin. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi kommer på lite inspektion i morgon. Det är alltid roligt med nytt. Kram mormor

2009-04-18 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0