h + gg = hgg

Min familj har en seg dag. Ingen av oss har ens lämnat huset. Visst, det har regnat hela dagen vilket har gjort världen utanför till ett blött helvete, men ändå. Jag måste säga att jag har ändå arbetat hårt i helgen. Jag har snart kommit ikapp i nästan varenda TV-serie jag tappade när ipred-lagen gick igenom. Ni förstår, med mitt minne kan man inte följa en serie på TV:en, och jag vill helst inte få böter för att ladda hem. Nu har jag därimot hittat lite bra sidor varifrån jag kan titta gratis och lagligt, men det tar en sjujävla tid att ladda. Men HEROES och GOSSIP GIRL är värda att vänta för.

Annars så lever jag än. Puss!


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej!

Eftersom du är bra på photoshop kanske du kan hjälpa mig med en grej? :)

Jag ska flytta ett objekt bakom en byggnad. Hur gör jag?



Väldigt tacksam för svar! =)

2009-10-26 @ 16:01:59
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: e l i n s

Vilken fin blogg du har, och ett supersnyggt namn ;)

2009-10-27 @ 11:20:06
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0