Tekniskt geni! Plus Hella!

Vaknade åtta (!) och kunde inte somna om. Och jag som somnade två! Satte mej framför TV:en. Tolv trampade jag ner på stan på min trogna gamla cykel, tänkte att motion är bättre än moppe. It's not. När jag skulle till och cykla hem igen så regnade det en hel del. Jag blev vääldigt dyngsur. Anyway, mötte Hella nere på stan och gic omkring ide vanliga affärerna; Åhlens, Såfin, Crispin o.s.v. Jag såg en skylt också, där det stog "Don't forget your mother's birthday". Det var då jag kom ihåg attmin mamma fyllde år idag. Grattis! Köpte inget speciellt iaf. "Hjälpte" Hella att köpa en fondation (Jamen köp den då, din hudfärg kommer ju bli blekare 'Neeej, jag vet inte. jag tror jag köpte den mörkare' Okej, men gör det då! 'Nää, jag kanske behöver än ännu ljusare'). OMG! Jag kommer strypa den människan, sanna mina ord. Och de menar jag på det mest kärleksfullaste sättet jag vet.

Anyway, jag har som skrivet varit teknisk, jag har skaffat en bilddagbok. Yey me! Visit http://pinkblack.bilddgboken.se.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0