Cheezballs, the cheezier snack ;)

Nu sitter jag med en stor skål CheezBalls, och ett tvåliters juicepaket, och väntar på att Heroes ska laddas upp, tar så jävla lång tid så det är inte sant! Pluggningen blev aldrig av, men vem försökte ja lura? ;P Ska göra en lista på julklappsinköpen jag borde göra imorron, och göra dom, och köpa något kul till mig själv också, pengarna borde räcka, jag har litegrann över p.g.a det som kallas för snålhet. Jag måste ta mig samman och börja träna litegrnn på min pilatesboll också, annars har jag den i onödan, och det är inte bra.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad gott! Och Heroes är ju så himla bra :)

2007-12-01 @ 20:25:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Lisa

okey. ;]
oj då, bäst att förbereda sig för snyggingar som brad pitt & orlando bloom på teven ikväll då. :o haha. ;] det ser jag fram emot!

2007-12-01 @ 20:31:23
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: mamma

ja, du borde faktiskt träna mera!!! och inte säga att du ska plugga och sedan inte göra det... ;-)

2007-12-03 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0