Christmas, wonderful christmas :D

Godmorgon alla små människor ;D Om ungefär en timmeåker vi iväg för att fira jul hos mormor. Men har ni hört det som skrivs överallt, Det kan hända att väderstörningar kan få oss att tvingas uppleva julafton UTAN Kalle Anka! KATASTROF! Det blir ingen jul utan Kalle! Men förhoppningsvis får vi se honom, och alla hans vänner.

Dagen till ära tänker jag iaf ha tomteluva på mig ;) Tror jag.. Jag är inte riktigt säker, men det borde bli så.

Nu är jag iaf färdigsminkad, så nu har jag bara håret kvar att fixa.

GOD JUL! :D

/ elin

Kommentarer
Postat av: anna

vafan ingen
jävla kalle anka ? de va ju han som skulle rädda min dag ! näe fy fan!

2007-12-24 @ 10:31:30
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0