Det är ruskigt kallt ute idag!

Det är runt 10 minusgrader ute, känns som - 50. Fick skjuts hem för ett litet tag sedan av mamma, tack mamma, från luciaträningen. Idag, 17:30 ska jag åka tillbaka till skolan och förbereda mig införluciaföreställningen för släkt och vänner ikväll. Vi har haft träning i två och en halv timme nu på eftermiddagen, så texterna borde sitta bra nu. Snart tänker jag ge mig ut i det Antarktis-liknande vädret och försöka ta mig ner till Ica fö att fylla på min mobil, och köpa nåt godisaktigt. Sedan ska jag plugga lite SO och göra klart pappersgrejen man har för att inte få stearin på fingrarna, den jag gjorde igår var för liten, jag fick stearin på hela handen på ljus-träningen idag. Note to self; spring inte med ett väldigt rinnande ljus i handen!!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0