En bra torsdag :D

Idag har det varit en bra dag allt igenom :) Jag badade som sagt imorse med Ruben och Stina, det var jätteskoj :D Efter det knde jag mig härligt utvilad. Sen gick jag och åt med Anna, det var ris och kykling i curry-sås och Ris à lá Malta. Sedan hängde vi i korridoren med några andra i klassen, och efter ett tag kom Hella och Linkie, som hade varit och bowlat. Dampade lite på Kevin, som hade köpt en visselppa, man borde ha licens för att få köpa sådana!!

Sen efter en lång lunchrast så hade vi samling, då vi fick reda på att vi börjar 08:00 (!) imorron, sen bara för tidsfördriv så körde vi en liten frågelek om sånger, det gick väldigt bra :D Jag hade bara tre fel, och vem behöver egentligen veta vad renar äter på sommrarna, vem som upptäckte "Christmas Island" och varifrån julgranen kommer!! Jag kom iaf på typ delad andra eller tredjeplats tror jag ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0