Första advent kom och gick.

Kom nyss hem från julskyltningen, det var jätteskoj :) Jag fick skjuts med Malin ner, och väl nere träffade vi Linkie, Hella och Saga, som också gick med. Det var jättemycket folk nere på stan, man träffade alla möjliga trevliga små kufar, som Jennifer med pojkvän, Lisa och Jossan och alla dansare, Nicco sprang vi också in i, och en himla massa annat folk. Köpte två till julklappar, fika och knäck. Vi sprang runt på hela stan letandes efter knäckäpplen, men de fanns inga när vi väl letade. Gick i alla vanliga affärer, Sen var vi såklart ute och frös häcken av oss när vi kollade på alla duktiga dansare, hur kan man vara dum nog att ha dansuppvisning ute mitt i vintern?! Jaja, det var iaf väldigt roligt :)

   
   


Bilderna;

  1. Jag, innan hela spektaklet.
  2. Hella och Linkie på stan
  3. Saga ville inte vara med på kort ;)
  4. Hela gänget, minus Saga, som fortfarande inte ville vara med på kort ;)
  5. Jag tvingade Hella och Linkie att prova roliga hattar, men ingen ville prova kondomhatten.. ;)
  6. De kanske inte syns (skitkamera och skitmörker) men det är Lisas grupp som dansar :)
  7. Lucia-kröningen, tyvärr blev inte Elsa lucia som vi hoppades på, utan en annan, Lovisa tror jag ;)
  8. Min kexchoklad jag fick från pappa för att han åt upp kladdkakan, så jag inte ens hann smaka! Men jag är fortfarande arg, en enda kexchoklad gör inte hela saken bättre.

/ elin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha jag är med på kort nr.6 .

2007-12-02 @ 19:26:16
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0