Good bye Heroes.. I'll miss U!

Nu har jag tydligen sett antingen hela, eller halva Heroes säsong 2, vilket gör mig väldigt deprimerad, eftersom jag nu måste vänta oerhört länge innan jag får se något mer. Jag vet inte om jag kommer klara det, men jag ska försöka, för mina vänners skull *snyft*..

istället har jag bestämt mig för att arbeta hårdare med att få se de två Ugly Betty-avsnitten jag missade i tisdags, och lokalisera Kyle XY avsnitt so jag inte har sett än. Allt för att skingra mina tankar från Heroes..

Anyway så tänke jag nog titta på "the Notebook", eller "Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta" ikväll, måste bara luckra upp med näsdukar först, den är ju så himla romantisk så det är inte sant! Om ni inte har sett den, SE DEN! Här nedan får du en liten trailer.



/ elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå efterblivet ?

2007-12-23 @ 19:55:44
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0