I'm dreaming of a white christmas.

Jag kom he från skolan för ett litet tag sedan, kollade lite på Avatar på teven nyss. Nu sitter jag och lyssnar på Mika, jag älskar hans Big Girl! Om ett tag ska jag plugga lite SO, kanske franska om jag hinner. Mamma och pappa är i Harsa och åker skidor, och Jens är och simmar, så jag är ensam hemma just för tillfället, så jag har ingen hemma som påminner mig att plugga heller. Men jag har bestämt mig för att inte titta på Heroes innan jag börjar plugga. Nej, nu får jag ta mig i kragen och sluta blogga, och gå iväg och plugga istället. Later!

/ elin


Kommentarer
Postat av: Lisa

Känns som jag har lite problem med att skippa bloggandet & plugga istället. :)
Plugga är ju inge roligt, right? haha ;p

2007-12-04 @ 16:34:11
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0