Jag kom hem nyss.

Jag älskar den här dagen! På samlingen imorse berättade dom lite om hur
dagen skulle se ut, sedan gick vi på julshowen, som var asbra :)
Fast det var inte med några sketcher, vilket var dåligt.
Efteråt hade vi samling igen, då vi fick halstabletter (?) och betyg,
väldigt nöjd :) Vi bytte ju julklappar idag också, av Erika fick jag en jättefin sjal,
av Ruben och Malin fick jag örhängen, av Hella chokladljus 
och av Linkie fick jag rökelser. Tack darlings!

Efter skolan gck jag o Malin ner på stan, och efter ett tag kom Hella och Linkie,
och så fikade vi lite julfika på NK. Om sisådär en kvart kommer min moster
och min lilla kusin och hälsar på. Här kommer lite kort från dagen;

    
    Linkie & Hella          Ruben & Stina          Stor del av 9:2             Darlings!

   
 Rub & Hella    Kristoffer & Emelie   Hella, Malin, Linkie      Älsklingar <33


Det blev inga bra bilder alls av julshowen, blixten nådde inte ända fram.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0