Julafton är IMORGON!

Jag vaknade för en kvart sen, underbart härligt att bara sova ut. Men en sak jag inte kan förstå är att det är julafton IMORGON! Hur tidigt är inte det? Jag känner liksom inte att det ens snart är jul, julkänslan är lika bortblåst som de stora vita snötäcket den kommer med. Jag vet att jag egentligen inte borde klaga över snön, för vi har iaf ett millimetertjockt lager, i södra hälften av Sverige finns det väl inte ens något spår av snön. Men det spelar faktiskt ingen roll, det ska finnas snö i alla fall!

Idag tänker jag iaf satsa nu först på att få någonting i magen, lite småhungrig. Sedan vill jag städa på rummet, nu är det sådär stökigt att man verkligen vill städa självmant, för nu hittar man inte ens till datorbordet känns det som, vilket är illa etersom jag nog har det minsta rummet i världshistorien.

Vad har ni planerat idag då? ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0