Klockan är tre.

Och jag kom nyss hem från skolan. Vi hade inget elevens val idag, så vi fick sluta lite tidigare. På morgonen hade vi svenska, satt och läste urmin bok Pirater, bra bok det där. Sen hade vi NO, satt och läste ur kemiboken, eller rättare sagt försökte, resten av klassen bråkade som bara fan. Sedan hade vi matte, och då fick vi reda på lite betyg och sånt. Jag blev väldgt nöjd med mina :D Samtidigt skulleStina och Ruben filma en scen ur sin miljötingsfilm, och alla började tjata om vad de skulle göra och så, så jag gick med några andra in i andra klassrummet för att få något gjort. Jag gjorde en uppgift.. ;)

Sedan hade vi musik, vi fick tillbaka våra prov från förra måndagen och fick reda på betyg där med, otroligt nöjd även där :) På engelskan fickvi också tillbaka gamla saker, typ Oliver Twist och sånt, nöjd även där. Så idag har det varit en nöjdhetsdag ;D

Ska koka lite gröt snart, sen ta 15:50-bussen till stallet. Jag har fått reda på att jag ska rida Shannon, underbart! Jag har verkligen saknat att rida honom, han har varit lite småsjuk och haft feber ett tag. Nu är han även väldigt stilig, Majsan klippte honom i lördags. Så det är planerat, får se hur det går. Vi har cavaletti idag (ridning över bommar på marken) och nästa vecka har vi hoppning, får hoppas på Shannon då med ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0