Måndag, over and out!

Kollade nyss klart på ett Heroes-avsnitt, jag har sett det förr (på Heroes-maratonet på TV4+) så jag städade lite medans. Nu har jag iaf gått igenom alla lådor jag har i rummet, och jag har inget onödigt i dom. Jag ska gå och lägga mig nu snart, ska bata borsta tänderna och tvätta ansiktet först.

Imorron förväntas inget speciellt;

  1. Samling (booring!)
  2. Franska (titta klart på den roliga filmen, möjligtvis lite plugg till provet på torsdag) 
  3. Slöjd (fortsätta på Erikas blus)
  4. Arbetspass (ska nog plugga SO.. Leif-power! ;D)
  5. Lunch (nåt äckligt antar jag)
  6. Engelska (Bend It Like Beckham)
  7. SO (fortsätta med geografin)
  8. Matte (hurra för algebra, NOT!)

    SLUT :D
Thank you and good night!

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0