Nu är jag arg.

Heroesavsnittet var bara ett halvt avsnitt, så nu är jag frustrerad över hur lång tid det tar att ladda upp den andra hälften. Irriterande. Imorron är det drygodagen också, HATA! En timme SO på morronen, sen idrott. Sen måste man vänta i en halvtimme för att äta stresslunch på tjugo minuter, fast det är tacos, så det borde gå bra :) Efter lunchen har vi först svenska, vet inte riktigt vad vi ska göra. Sen ska vi se klart på Bend It Like Beckham, och sen har vi franskaprov.

Efter det skulle vi ha bild, men det får jag inte ha, för det är luciakörsträning, irriterande, jag vill ha bild! Sen är det iaf ridning, så då får jag träffa Jennifer och Lina, det är vad som gör torsdagarna bra. Jag har saknat Lina, har inte träffat henne på ett tag, saknar henne. Men imorron får jag iaf träffa henne :D Wohoo! Nu ska jag se klart på heroesavsnittet och äta lite violgodis :)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0