Nyss hemkommen.

Eller nyss och nyss, en halvtimme sen. Jag gick ner en snabbis på stan efter skolan, skulle fixa två snabba julklappar. Dagen har sett rätt normal ut. Franska direkt på morgonen (Persotter är tillbaka, men hon har en myskoröst nu), slöjd (började med kragen på den vackra blusen), AP (Kemiprov, gick rätt hyfsat faktiskt), mat (potatis och fick, urk, men om man dränkte fisken i gräslökssås smakade den som fiskbullar). Efter lunchen hade vi engelska, tröök, och sedan tjugo minuter SO (fick reda på betyg, hade höjt i historia) följt av lucia-träning. Nu vet alla vem lucian är, men vi får inte säga det till någon ;)

Det hade helt plötsligt bestämts att den rad som stod på bänkar sist, skulle stå på en likadan grej som dom längst bak, och att raden längst fram, där jag skulle stå, skulle stå på bänkar. Problemet är bara att jag inte kunde stå på bänken, för jag skymde både andra och tredje raden, så man skickade mig längst bak, så jag står i mitten längst bak, mitt emellan alla killar nu mer. Jag är längre än alla dom också... Nu sitter jag och fixar ett såntdär papper som man har på ljuset, så stearinet inte ska rinna. Jag skrivet lite fusklapp på den, så jag slipper sjunga fel ;)

/ elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jo, lite kan jag väl hålla med om att du brukar ha rätt. men bara ibland! ;p

och vem träffade du på stan då ? (a)
haha ;]

2007-12-11 @ 19:58:32
Postat av: Lisa

kommentaren var från mig :p

2007-12-11 @ 19:58:59
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0