Onsdag, bara fem dagar till jul :D

Tidigare idag var jag nere på stan med mor en snabbis, vi åkte först på Rusta där jag köpte tre av de sista julklapparna, nu har jag bara en kvar. Sedan åkte vi ner på stan och aktiverade mitt nya bankkort som kom på posten idag, så nu behöver jag inte leta upp en bankomat varje gång jag är på stan :)

Senare idag ska jag inte göra något speciellt, kanske titta på något Heroes-avsnitt, och hjälpa mamma att julstöka lite. Imorron har vi allaktivitet/klassens dag, så på morgonen ska jag bada/basta med Ruben i två timmar, och på eftermiddagen ska vi göra något tillsammans med klassen. På fredag ska vi titta på julshowen på skolan och få betyg. Nu i helgen ska vi få ta hand om min lilla kusin Clara också, hon och Pia (moster) kommer hit då. På söndag eller måndag ska vi åka upp till mormor, där julaftonen ska firas. Nyår kommer i år att firas hemma med några av päronens vänner, och förhoppningsvis med lite champagne ;)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0