Ordinary monday.

Kom alldeles nyss hem från ridningen, vi hade teori. Idag har inget superspeciellt hänt, jag blev klar med filmanalysen av Förotrsungar på svenskan, vi snackade om kolväten på NO:n och vi fick reda på biologiprovet på matten, gick väldigt bra :)Sen var det lunch (mackor md kassler på) och sen hade vi musik, vi hade ett relativt oförberett prov.. Gick nog rätt bra, det känsdes som att jag kunde alla frågor. Sen kollade vi på Bend It Like Beckham på engelskan, bra film. Sen hade vi luciaträning på elevens val, vi söng och tränade lite på att gå och uppställning och sånt. Jag känner mig otroligt lång under uppställningar, när alla säger - "Elin, ställ dig längst bak!". Jag måste alltid stå längst bak!! Så lång är jag väl ändå inte?

Btw, för exakt ett år sedan var jag i Sydafrika på VM i simmning, därav bilden ;) Det var varmt där, och alla brn släpptes på sommarlov. Jag vill också ha sommarlov!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0