Pluggpaus.

Nu tar jag en snabb paus från alla floder och städer. Jag är klar med alla G-uppgifter, så nu har jag "bara" kar minst 14 uppgifter på mellannivå, jämnförning av två länder och några uppgifter på hög nivå. Sen har jag ju franskaprov nu påtorsdag, jag har inte pluggat nånting till det! Känns lite småstressigt nu dehär två veckorna, men sista veckan är bara mysvecka iaf.

Vecka 51 i skolan;

Måndag
; vanlig skoldag, inga ansträngande lektioner
Tisdag; Stockholm med all nior på Gärdet, Dramaten på
dagen och teater på kvällen, även tid för shopping, yeey!
Onsdag; Komp-ledigt för Stockholm :D
Torsdag; Allaktivitetsdag, skojigt värre ;)
Fredag; Sista dagen, Julshow och betygsutlämning,
sedan LOV! :D

Längtar! Jag kan även stolt meddela att idag har min blogg fårr rekordbesök, inte sådär superimponerande siffror, men ändå rekord :D WOHOO! Snart kmmer mamma hem med vår mat (pizza) så jag borde nog återgå till pluggandet igen..

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0