Popcorn är mumma :D

Just nu sitter jag här och äter nypoppade popcorn och snart tänkte jag titta runt i lite olika bloggar. Sen måste jag stänga av datorn, för stackarn är alldeles utkörd. Tänkte sätta mig framför teven.

Dagen har spenderats framför datorn, jag har spelat the sims 2 nästan hela dagen. Jens är för närvarande borta hos våra kusiner, och kommer vara borta typ hela kvällen, och mor och far ska iväg till Glada Hudik och dansa ikväll, så det blir ensam hemma för min del ;)

måndag (nyårsafton) planeras en hel del gammalt folk komma hit, och några av deras ungar. Det blir middag, kanske någon raket, champagne och julcider, skojjigt värre ;) På tisdag, någon gångpå eftermiddagen, kommer Hella hit, och ska sova över på kvällen, det ser vi verkligen fram imot, ska bli jättekul :D

/ elin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för förklaringen, har dock gjort en egen typ bild i photoshop. men när jag försöker få in den blir bara halva med. men jag får försöka lite mera helt enkelt!
Hoppas du har en skön kväll!

2007-12-29 @ 22:41:29
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0