Prov imorron, men jag är beroende!

Åt mat för nåt tag sedan, de var gött. Vi åt klyftpotatis och fläskkotlett, med beanaisesås till :) Nu har jag kommit in i den del av Heroes jag aldrig sett, vilket kan ses som otroligt dåligt. Jag kan nämnligen inte sluta titta, vilket är ännu sämre, eftersom det är franskaprov imorron och jag kan inga glosor alls!! Dessutom har vi Steve som vikarie, och om man måste fråga om någonting så kan han inte svara. Men jag måste kolla igenom det, jag vill klara provet bra. Så jag ska bara kolla på ett till Heroesavsnitt, kanske början på nästa om slutet är för dramatiskt. Nyss skrek jag högt när förra avsnittet slutade, mina föräldrar blev lite smårädda ;)

/ elin

Kommentarer
Postat av: Lisa

jasså, det trodde du va? (; haha.
låter lovande inför ditt prov imorgon elin, men jag kan förstå dig, HEROES ÄR BÄÄST. :DD
men provet går nog bra ändå. :) good luck!

2007-12-05 @ 19:24:34
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0