Redan fredag.

Visste ni att det var fredag idag? För bara en vecka sen slutade skolan, vi har haft halva vårat jullov nu! Shit.. Rätt tråkig dag idag. Vaknade elva av att någon idiot ringde, och bara fortsatte ringa. Det gick igenom typ 20 signaler innan han/hon insåg att ingen tänkte svara. Fyfan! Sedan, en kvart senare ringde mamma på mobilen, så då gick jag upp. Åt lite frukost, klädde på mig, och sedan satte jag mig framför teven medans jag målade naglarna (svart). Det blev kladdigt, men jag ska ta bort det som kom utanför senare.

Annars idag har jag inte gjort någonting, var nere på Ica och pantade och fyllde på mobilen bara. Sen bestämde jag och Hella att vi ska hitta på något när hon kommer tillbaka från Holmsveden efter nyår, skoj :)

Jens blev otroligt avundsjuk när jag fick mina svarta sidenlakan att han också ville köpa ett par, och nu går inte han ur sängen. Kombinationen av härliga lakan och ett fluffigt, nytt duntäcke är alldees för härligt ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0