Sankta Lucia, vi ägde!

Jag kom nyss ut ur duschen, lite småblöt. Jag hade Snärten idag på ridningen, han var rätt så småstark kan man säga. Men det gick nog rätt bra ändå, jag dog inte ;) Nästa vecka ska jag nog få ha Caprina på hoppning, ska bli otroligt kul. Längtar redan. Fast Lina kom inte idag, jag saknar henne så snart dör jag!!! Lina, kom nästa vecka, okej?

Luciauppvisning imorse, det var askul. Det gick bra också, ingen svimmade, eller iaf inte under framträdandet, Helin svimmade lite efter 8:orna, men hon blev bättre sen. Lika härlig stämning idag som igår i musiksalen, och idag fick vi bananer också ;) Allt blir bra med bananer ;D En annan sak som var bra var det att vem som var lucia inte läckte ut, så det var ändå en överraskning :) Det var bra :)

Se http://pinkblack.bilddagboken.se för bilder på spektaklet ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0