Silvernaglar, oerhört vackert :)

Jag kollade precis på ett heroes-avsnitt, Nr. 11, så bra :) Jag har precis fixat naglarna också, nu är de silverfärgade, ska fixa snöflingor om nåt tag. Fast först tänke jag borsta tänderna och byta om till pyjamas, ska gå och lägga mig snart. Tänkte plugga lite svenska först, och sen gå och lägga mig, så snöflingorna kan få vänta tills imorron, men de ska dit ;) Kan hända att jag kommer läsa lite ur Harry Potter and the Deathly Hallows, eftersom alla andra läser den på svenska nu ;) Den är så bra!

Imorron får jag skjuts med Malin till skolan, TACK MALIN :D I skolan förvänts inget speciellt, på svenskan ska vi fortsätta med Förortsungar, matte, NO med organisk kemi, roligt värre. Lunch, musik, engelska (ska kolla på film, får hoppas på en bra film) och på elevens val har vi Lucia-träning, så jag missar bilden.. Menmen! På ridningen har vi teori, så jag kan ta med mig lite plugg till stallet så slipper jag ha tråkigt (hahaha, den var väl bra?) Jag slipper väl iaf att inte ha något att göra ;D God Natt!

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0