Skrivbordsstädning.

Jag står och städar mitt skrivbord nu, de är ett heldagsarbete! Jag har tagit ner allt från bordet, vilket är många saker. Jag har dummsugitbordet, och nu sitter jag och dammar det, och sedan ska jag ställa upp alla saker igen. Jag HATAR att städa, men om de ligger ett dammlager som nästan är 50 mil tjockt måste man göra något å saken ;) Men nu funderar jag på att möblera om lite på bordet, och det är typ det enda i hela mitt rum som jag faktiskt KAN möblera om, jag hatar att ha ett så litet rum. Hur stort är ditt rum?

/ elin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Mitt rum är sådära lagomt stort + att jag har en hyfsat stor garderob som jag kan gå in i :P

2007-12-26 @ 17:26:26
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0