Städa först, Heroes efteråt.

Nu har jag den panikångest man får när man inte har haft tålamod att vänta på att någonting bra ska hända. Det jag gör just nu är att ladda upp senaste avsnittet av Heroes (säsong 2, nr. 11) och efter det måste jag vänta hur länge som helst innan jag kan kolla på resten, presic som de stackare som måste se ett avsnitt i veckan på tv. Fast det gör ju det hela mer spännande i och för sig.

Samtidigt som jag tittar på det enormt spännande Heoes så fösöker jag städa, och det har visat sig att de är en DUM idé. Så nu ska jag städa INNAN jag tittar på nästa avsnitt. Men bara skrivbordet, den livsnödvändiga dammsugningen får vänta tills efteråt.

/ elin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för tipset :)

2007-12-23 @ 15:33:46
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0