Stockholmsresan i kort.

1.  2.  3.  4.  
5.  6.  7.  8.
9.  10.  11.  12.  
13.

Alla bilder är tagna med usel moblkamera, därav den usla kvaliten. Alla utom de fyra sista.
  1. Nea och Jossan på bussen till Stockholm :)
  2. Hella och Linkie på bussen tll Stockholm :)
  3. Jocke på bussen till Stockholm :)
  4. Soluppgång på väg till Stockholm :)
  5. Nea, Malin, Hella, Linkie när vi åt lunch :)
  6. Jocke, jag och Jossan när vi åt lunch :)
  7. Hela gänget i väntan på guiden på Dramaten ;)
  8. Taket vid Stora Scenen på Dramaten :)
  9. Nea, Jossan, Lisa, Saga och Kristoffer i väntan på att teatern ska börja :)
  10. Min ursöta huvtröja från BikBok :)
  11. Min t-shirt från Cubus :)
  12. Min längärmade tröja fån Cubus :)
  13. Mina 30 st armband från H&M :)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0