Svinkallt ute, inne och överallt!!

Det var verkligen iskallt där i stallet! Jag kom dit till elva, vilket alla andra gjorde också, men "alla" var inte ens hälften av de som skulle komma! Nästan hela luciakören lovade att komma till stallet idag, men inte ens hälften kom! Och int var det nödvändigt att komma elva hellet, julshowen varade i nästan två timmar, sen skullevi sjunga, efter allt var klart! Så vi fick snällt sitta och vänta i tre timmar, sen fick vi komma ut och sjunga. Det gick ju rakt åt helvete det med ;) Alla höll på att frysa ihjäl och stod och huttrade, och Kent och Marie hade inte sagt till oss att vi inte skulle köra "midnatt råder", så dde spelade på "I woke up this morning", medans vi sjäng på "Midnatt råder", allt gick fel där ;)

Imorron väntas i alla fall en mysig dag i skolan. Svenska på morgonen, vi kommer väl bara få sitta och läsa eller något sånt. Sedan Ma/NO där vi ska se klart på Al Gores film "En obekväm sanning", och sedan äckelluch. Musik (typ karioke), engelska (betygsnack och sånt) och bild, sedan ska jag upp på stalletdär vi antingen har gymkanah eller hoppning, så skoj eller skoj där alltså ;D Det ser vi fram imot.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag tyckte ni var duktiga idag jag :)

2007-12-16 @ 16:13:37
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin

Svar: Haha, näe eller hur ?! Vi var så duktiga så ;P

2007-12-16 @ 16:44:46
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0