TS2-nörd!

Som sagt gick jag till teven efter senaste inlägget. Jag kollade på en dokumentär på History Channel, om Harry Houdini, världens främste magiker genom tiderna, den var otoligt intressant faktiskt, han var verkligen helt otrolig. Runt tio-tiden gick jag tillbaka hit till datorn, där jag har spelat the sims 2.

TS2 har jag en rolig familj sm heter Nakamura (Heroesnördsvarning!), som består av Hiro och hans hund Macke. Hiro strävar mot att bli kändiskock, och har en flickvän som heter Becca. Macke är väldigt framgångsrik inom säkerhet, och tjänar mer än vad Hiro gör. Jag vet inte riktigt varför jag spelar TS2, det kan verka så töntigt ibland, men jag får verkligen en kick av att kontrollera påhittade människors liv ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är ju halv ett! Det blir så himla sent nu på loven, varför blir det så tro?

/ elin


Kommentarer
Postat av: Annaa

jag är vaken, och har inga planer på att lägga mig än ;D

2007-12-30 @ 01:28:44
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0