Wonderful wednesday!

Jag älskar den här dagen! Vi började åtta med franska, men vi hade fortfarande Steve, så det var rätt lungt. Vi bara pluggade till provet imorron. Sen hade vi svenska, vi diskuterade bara lite, inte så jobbigt. Sen skulle vi gå och ha gympa, men Anders var sjuk, så vi hade inte någon gympa. Sen, eftersom vi hade så himla lång rast, så tjatade vi på Malin att vi skulle få beting och få gå hem, och det fick vi :D Så vi slutade halv tolv idag. Eller jaoo, typ halva klassen, den andra hälften var på sporthallen på innebandy-DM. Gärdet hann spela två matcher innan vi slutade, killarna spelade 2-2 och tjejerna vann med 8-0.

Efter skolan fick jag skjuts med Malin, men först åkte vi till Dollarstore, jag köpte godis och ett halsband. Imorron har vi som sagt ha franskaprov, så jag ska plugga till det lite grann senare. Jag ska även plugga lite på SO:n. Inget annat planerat idag.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Lisa

värsta soft- dagen du har haft då. :o
min har varit liiite mera ansträngande om jag säger så.. (;

2007-12-05 @ 18:59:24
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0