Bollnäsfestivalen, dag 2.

Första dagen igår, åkta dit med Anna runt fyra. Det va rätt dött då. Jag åkte hem igen för att äta mat runt sex, kom tillbaka lagomt till The Sounds. Dom va bra. Sen kollade vi också på Andreas Johnsson, och fick lita autografer. Eller Anna tog, jag bara stod och tittade på ;) Och Anna fick en kram av Andreas Johnsson, hon blev hysterisk x) Försökte ta nåt kort, men de va för mörkt ute. Ska väl åka till Anna nån gång senare idag, så ska vi åka upp till vår andra dag. Måste vara uppe länge idag, lovade Anna att jag skulle gå på Takida med henne. Hoppas jag inte fryser ihjäl bara ;) Var tvungen att sova med mjukisbyxor, två fleace (stava?) filtar och ett tjockt täcke för att jag var så jävla nedkyld. Fyfan! Hoppas de blir bättre idag iaf ;)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0