En tisdag så fantastisk att den blev tråkig.

Ensam hemma. Jens är på träningsläger nånstans och mamma och pappa är och dansar i Malung med min fasters kille. Weird.. Anyway, nu är min älskade moppe inkörd, så nu blir det 45+ hädanefter. Blev klar igår, under en lång åktur sent. De var rätt kallt.. Nästan alla jag åkt förbi har älskat min moppe, antingen för att den är så jävla cool, eller att den ger ett gott skratt. Jag har iaf valt nr 1. Jag var på stan idag med Anna, skjutsade henne, det blev trångt, speciellt för mina megalånga ben som knappt fick plats. Hittade inget speciellt på stan dock, bara det vanliga (godis från Biggans). Funderar på att köpa en rosa penna till min fenomenala rosa bok som jag fick av Erika i födelsedagspresent. Kanske imorron.

Jag tittade på Morden i Midsummer för en stund sen. Rätt bra avsnitt, jag listade ut vem som var mördaren! Eller ja, en av dom. Det fanns tydligen två.. Och nästan tre. Kan inte sluta vissla intromelodin. den etsar sej fast. Oj men titta, klockan är snart tolv! Och jag är urtrött. Godnatt ni godhjärtade människor som är så facinerade av mitt liv att ni läser min blogg.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0