Förarbevis + ögoninflammation = regn.

Igår när jag vaknade mådde jag inge bra alls, och jag hade 38,6 i feber. Hade ont i hela kroppen och framförallt i hals/huvud. Jag tog en ibumetin som höll mej skapligt pigg tills klockan fem, då jag satte mej vid teven. efter några timmar tittade jag mej i spegeln och upptäckte att mitt högra öga var rött och geggit, jag hade fått ögoninflammation. Tittade på en film och lyckades somna. Under natten vaknade jag ungefär varannan timme och gick då och tvättade ögat som hela tiden kladdade ihop sej : / Urk. När jag vaknade imorse var jag frisk, och ögat hade slutat produserat gegga, de var bara rött och lite svullet.

Och idag, vilket har visat sej blivit min otursdag, kom mitt förarbevis!! Se upp Bollnäs, det har kommit en ny moppeförare till stan! Men när ögat var bra nog för att jag skyulle köra började det regna, och varje gång det slutade, så började det igen. Fyfan. Och sen när det slutade regna helt så startade inte moppen! Men den ville vara snäll, och startade sen. Körde en runda på Gärdet. De va inget kul på teve ikväll, men jag hade inget och göra, så jag satt där hela kvällen ändå. Och nu har jag precis upptäckt att jag har fått ögoninflammation i de andra ögat också!!! Det här är den sämsta dagen på mycket, mycket länge.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0