Grillnatta, m. nästan hela gänget!

Vaknade väl nån gång vid tolv igår, och gick upp och käkade frukost. Sen blev de lite städning och sånt fram till tre, då jag gjorde mej iordning för att cykla iväg ner på grillnatta, där jag skulle träffa Linkie, Malin och Hella. Träffade Linkie på vägen, resten där. Just nu orkar jag inte gå in på detaljer, men underbar kväll, god kyckling och roliga karuseller. Tack, TACK, till Malin, Linkie, Hella & Ruben (hon kom senare) för alla skratt (bildtext nedan x])

Idag har jag åkt på en liten roadtrip med Erika. Vi tänkte först åka till stugan och bada, men det var kallt. Sen hade jag såklart inte nyckeln med till stugan heller, så vi åkte hem typ direkt. När vi hade satt oss och startat moppen, så började det regna. Så när vi kom hem var vi genomblöta och nedkylda. Yeey... När jag kom hem hade min minikusin Clara kommit hit, hon ska vara med oss framtills på lördag. Och hon är i en jag-kan-inte-leva-utan-min-mamma-period nu, så hon fick världens utbrott när hon kom hit, grina i typ en halvtimme. Sen åkte ju mina föraldrar på Nor och dansade, och jag skulle få henne att sova helt själv. Men sen gick det bra, hon var inge ledsen alls. Hon fick lite välling och jag läste för henne, sen ville hon ringa till Pia och säga gonatt. Då fick hon ett till utbrott, grät som en fontän. Sen, efter en kvart, fick jag tag i luren och bytte någa ord, sen la jag på, tog Clara till sängen och låg brevid henne tills hon somnade, sen blev jag väldigt stolt, eftersom hon faktiskt sov :) Och nu sitter jag här ;)

/ elin

Grillnatta 
Hella trodde han hade tagit kortet redan xD

246434-25
Tack för en underbar kväll flickor :)

246434-24
P.S Malin hukade sej absulot inte. *host* xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0