HP, BF och MM. Lite ICA också.

Jag börjar med BF. Bollnäsfestivalen är nu över, sista dagen i lördas. Var där med Anna även då, tittade på bl.a Mora Träsk och Nordman, man jag åkte hem rdan vid nio, för tidigare den dagen åkte jag även och köpte Harry Potter and the Deathly Hallows!! (Harry Potter och Dödsrelikerna om ni så tycker). Var bara tvungen att åka hem o läsa. Och läste gjorde jag, somnade halv 6. Vaknade halv ett igen och började läsa så fort jag vaknade och blev klar med boken halv två. Inte på dagen, på natten. Eftersom jag är en väldigt snäll person tänker jag inte avslöja nåt i förväg, men så här mycket kan jag säga; WOW! KÖP NU!. Varning till människor som inte kan sluta läsa spännande böcker, ni kommer inte klara av boken utan minst 30 koppar kaffe.

MM kan i sammanhanget betyda två olika saker. Jag åkte förbi MatMaggan på min moppetur, men framförallt står det för Miss Marple som går ikväll, 20:00 på tv4. En av de bästa däckarserierna jag sett. Kom även ihåg att titta Morden i Midsummer och Beyond the Breaks, vilket kan vara smått svårt, för det går samtidigt som Miss Marpe, men repris på söndagar. Och ett annat tips (herrgud, jag är som värsta reklampelaren!), dom har 4 kexchoklad för 20 kr nere på Ica! Iaf uppe på Ren ;) Oh, and btw, jag klippte mej igår ^^,

/ elin

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0