Tha Town! Och lite mer moppe.

Drömde världens mystiskaste dröm inatt. Först så hade jag en födelsedagsfest, och en himla massa människor var där i halloweenkostymer. Men jag hade bara på mej en klänning, jag hade ingen kostym. Sen fick jag låna Paris Hiltons löshår av nån anledning, och då blev alla avundsjuka. Sen åkte familjen, jag och en massa familjer vi känner till ett café för att fika. Sen var jag tvungen att gå på toa, så jag och Erika gick till folkets hus. Men det var inte folkan, för det var ett enormt tegelhus, typ som ett slott nästan. Och när vi gick in kom det fram ett spöke och pekade på en kärring och sa; "I hennes väska finns det ett styckat lik". Och det fanns det!! Då vaknade jag.

Sen precis när jag hade vaknat fick jag ett sms av Malin, som jag fick en smärre hjärtattack av. När jag hade vaknat lite mer och klätt på mej å så, åkta jag hem till Malin för att hämta henne. Sen åkte vi ner på stan där vi skulle träffa Erika. Sen gick vi lite nere på stan, köpte en urgullig BH, en nagelfil och ett nagellack. Det var väl allt skulle jag tro.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0