Världens mest bortgjorde tankare.

Igår var jag på bio, Harry Potter och Fenixorden. Ett ord, Hurra! Dom lyckades göra en 1000 sidors bok till en 2,25 timmes film. Det är en prestation! Dom hoppade därimot över detaljer som skulle vart roliga att se, t.ex Sirius mamma och Sanky mungos sjukhus (stavning?). Men den var ruskigt bra.

Idag vakmade jag, åt lite frukost, tittade på tv, sen skulle jag åka till stugan, skulle bara tanka först. Men jag hade aldrig tankat förut, och det är lite småklurigt. Först åkte jag till fel grej, då gick det ju såklart inte. Sen kom jag rätt, men då kom det ingen bensin! Sen lärde jag mej knepet, och gick in och betalade. 32,50 kr, trodda de skulle bli mer. Sen startade jag, och iväg for jag! 2,5 mil till stugan, lite ont i rumpan. Tog väl sisådär 50-55 min, så segt i 35 km/h! Men ska man köra in så ska man! Nu har jag kört 18 mil iaf, så snart så ;) Kom dit, fikade lite, la mej och sola, gick ner till sjön och kände på vattnet (iskallt btw), la mej och sola, åkte hem. Sen har jag bara åkt lite, svängde förbi Stina och Ruben en sväng också. Ska äta snart.

/ elin

http://www.neopets.com/ Kul sida, lite töntig, men kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0