Aningen senare.

Jag fick inte göra teoriprovet, tack vare bajsvägverket! Tydligen har dom gjort ett helt nytt teoriprov med nya frågor, och ABE har inte fått det än, och tidigare idag skickade dom tillbaka det gamla provet, snacka osis!! Sen skulle vi köpa ett lås till moppen. Egentligen ville vi ha en kätting, men dom hade inga. Eller jo, en, men de var typ två meter långt, MINST!! Det kostade 1400 kr, och det kortare kostade 2000 kr! Så då köpte vi ett såntdär man sätter i skivbromsen, men det var alldeles för stort, så det var vi tvungen att lämna tillbaka. Men två saker var positiva idag, jag har fått åkt moppe (bara på ren, ifall det skulle komma en polis) och att jag hädanefter kommer få hela mitt barnbidrag själv! Yeey! Och det ska inte min bror få, fast han ett år äldre, han har mycket sämre koll på sin ekonomi ; )

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0