Ännu senare, ännu brändare.

Fantastiskt tåkig dag! Det har inte blivit mindre varmt och nu har jag även bränt skulderbladen och magen. När Jens äntlign kommer hem med solskyddet imorron tänker jag beslagta det på mitt rum och inte geden till någon, nej, ingen alls!!! Muahahaha!!! På lördag ska jag och Erika på shoppingtur till Gävle, och på fredag ska hon sova här, så jag kan väcka henne inför tågresan dit, vi som känner Erika vet att hon.. Jaa.. Inte är särskilt morgonpigg. Eller pigg över huvud taget. På fredag har vi också skolavslutning, och då får jag som sagt mina betyg. Erika får 50 kr för varje VG hon får, allt en muta för att få henne att inte skolka (funkar väl sådär..) och jag funderar på om jag kan få mina föräldrar att göra samma sak. Men då kanske en tia eller tjuga för varje VG, jag vill ju äta mat också. En i klassen skulle få typ 1000 kr för varje MVG och typ 500 för varje VG eller nåt sånt, kommer inte riktigt ihåg. Så där finns det ingen risk alls med panka föräldrar.

Åter till Gävle-shoppingresan. Jag tror jag tänker köpa en ny bikini. Och kanske ett par shorts. Ett par ballerinisar skulle inte heller sitta fel, och vita tajts. Sen får vi se om jag köper mer solskyddsmedel, sen kanske det blir nåt mer också, vi får se.

Imorron är det sommarshow, och det är typ BARA nior som är med. Och så kommer det nog vara nästa år med, skillnaden bara att det kommer vara många färre. Nej, dom riktigt bra showerna var förra skolåret, när jag gick i sjuan. Sen blev dom bara sämre. Om tio minuter sk jag kolla på TV.. Måste gå nu för att köra bort lite av familjen..

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0