Dagen innan dagen innan midsommar.

Bilden av Rachel Bilson blev nån annan, jag har ingen aning om vem. Men den blev  bra iaf. Imorron ska mamma, pappa och Jens till Mats Settlin ute i Enånger och festa, men innan kanske, om jag har tur vill säga, ska de släppa av mej hos mormor dit vi ska på midsommar. Enångersfesterna är tråkiga... Så då får jag träffa kusinerna lite tidigare än alla andra. På fredag är det som vanligt, tradition.. Till mormor!! Det kommer bli moster med kille och barn, morbror med tjej och barn, mormor, arne och hans barn och barnbarn. Tror jag iaf.. Sen blir det grillning skulle jag tro, och minst ett besök på forsa forngård, det är ju där glassen finns ; ) Sen åker man hem på kvällen.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0