Det fantastiska gräsmatteäventyret.

Vaknade halv nio i morse, låg i sängen till tio. Gick upp, åt frukost (filoflingor), sen fick jag i uppdrag att klippa gräset. Drog på mej ett par shorts och ett linne, sen klippte jag framsidan och vid jordgubbelandet. Sen blev det på tok för varmt ute och jag bytte till bikini. Sen satte jag mej ironiskt nog ute för att gräsklippsstrejka, vilket inte var så smart, jag kunde ju inte skylla på att det var varmt, sen gå ut. Sen kom mamma med nån monolog att det är bättre att klippa när det är tidigt och svalt. Så då klippt jag överdelen på baksidan. Sen blev jag trött och solade ett tag. Sen tog jag mej i kragen och körde klart resten, sen åt jag en glass. Sen har jag inte gjort nåt mer.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0