En normal dag i ett onormalt liv.

Hemskt väder idag, bara regn, regn, regn. Eller jaoo, det regnade iaf tidigare idag, nu vet jag inte riktigt.. Slapp iaf undan stugan idag, det tråkigaste stället på den har sidan kontinenten. Ett litet ruckel mitt ute i skogen, vid en liten pöl som kallas Iljungen. Det finns inget att göra där, förutom att fiska, och jag tycker inte om att fiska. Den yngsta människan som bor där är väl ungefär sisådär 97 år, och den närmaste man kan kalla civilisation i närheten är Regnsjö. Och det kan man ju knappast kalla för kul.

Måste snart börja packa till nästa vecka också, åker på måndag. Först tåg till Linköping, sen buss till Stockholm, sen Ålands-kryssningen på Birka Paradise, sen buss tillbaka till Linköping, sen tåg hem igen. Förhoppningsvis har mitt förarbevis kommit då, så jag får åka på en moppetur. Nu tänker jag sätta mej vid TV:en.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Moi!!

Hej gummsan!! Har räknat ut när det är bäst för dig att åka om du ska åka buss =) du får nog åka så tidigt som 14:40 =)) För att vi ska vara säkra .. Det är bättre att vara för tidig än att vara där precis Eller Hur? Kram gummsan ring mig sen !

2007-07-04 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0