Harry Potter-nördens återkomst.

Det var en urtråkig torsdag, och ett intet ont anande elin tog upp boken, och läste lite. Men det var då det hände. Hon kunde inte sluta!! Hon var tvungen att läsa klart, hon skrattade när Ron och Hermione bråkade och hon grät när Dumbledore dog. Nörden hade återvänt.

När jag var typ nio år eller nåt kom första Harry Potter-boken ut. Min mamma köpte den och läste för min bror och mej innan vi somnade. Ända sen dess har jag inte kunnat säga "Harry Potter suger". Men han var urtrist ett tag, men nu har nörden i mej återvänt, i och med bok 7 och film 5. Dom är bra, dedär filmerna och böckerna som redan kommit. Sen gör det väl inget att skådespelarna har blivit snyggare och snyggare heller ; )  Nu måste jag äta kladdkaka, jobbigt x )

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0