Jag har blivit brun.

Ja, tro det eller ej, men Elin Nilsson har blivit brun! Snart efter mitt tidigare inlägg bytte jag om till bikini för att sola, men då ringde Anna och frågade om jag ville följa med till marknan, och det ville jag ju.Så då drog vi ner, fanns därimot inget att ha där, men det brukar det ju inte göra. Det blev bara en kolarem och en coca cola. Sen hade Anna fått nio åkbiljetter av sin brorsa, som jobbade där, och vi åkte twistern två ggr. Sen åkte hon den igen med en kompis och sen åkte hon en annan karsell med hennes brorsas tjej. Mellan åkturerna satt vi bara vid hopptornet, där hennes brorsa jobbade. Sen åkte jag hem och bytte till bikini igen och satte mej i solen och läste boken jag köpte igår. Och jag hade faktiskt fått väldigt tydliga bikinimärken. Sen blev jag aningen bränd också, eftersom jag inte hade solskydd, eftersom varenda jävla flaska är i Barcelona med min älskade bror.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0