Klassens dag. Nuf' said.

Vi började halv tio, var dom ända i skolan och den ända dörren som var öppen låg längst bort från ingången. Sen fick vi skriva en utvärdeting, vad vi tycker om de olika lektionerna m.m. Vemfan vill skriva om sina lektioner?! Men iaf, sen delades vi in i grupper och fick papper med uppgifter att lösa under dagen. Jag var med Hella, Stina, Ruben, Albin och Jens W. Det fanns 20 uppgifter, ta reda på några saker samt hämta ett antal föremål. 6st frågor kunde vi svara på direkt, men för de andra gav vi oss ut på uppdrag. Killarna valde ut 8 st medans vi tjejer delade upp resterande 6 uppgifter var. Vissta ni att det står 1928 på muséet i Bollnäs? Eller att Åsa Kippels syster hette Tinna?

När alla var klara så fick vi korv, yeey.. Sen hade vi en liten tävling. Vi stod på såna där trälådsaker, eller jaa, vi stod på en och den andra skulle vi kasta framför oss, så vi tog oss framåt utan att röra marken. Okej, jag erkänner, jag råkade kliva på marken i en sekund, det gjorde så att vi.. Jaoo.. Inte vann. Sorry! Det är svårt att hålla balansen på en sån sak!!

Imorron ska jag nog sola lite granna, sen ska jag nog sova lite med. På torsdag är det sommarshow. På fredag ska vi lyssna lite på Rektorn, få lite betyg, sen slutar vi. Sen är det TIO veckor sommarlov!! TIO veckor!! Härligt. Nu tänker jag gå och lägga mej, jag är väldigt trött.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0