Seeg sommarlovsvecka.

Superstart på sommarlovet! Not. I måndags var jag med Stina och Ruben, vi hade skojj! Lite dansmatta och kareoke är bra för kroppen. Vår glasyr tror jag därimot at mer som gift än bra tyvärr :P I tisdags var jag på stan med Erika, skulle åkt till Gävle, men hon fick inte. Varför vet hon och hon endast. Faktiskt ve ju jag också såå.... I onsdags var jag på stan igen, med Malin den här gången. Sen kom hon med hem hit och vi var megasociala, jag satt vid en dator, hon satt vid den andra.  Sen igår och idag har jag knappt gått utanför rummet, legat i sängn hela dagarna. Vaknar runt elva-tolv och somnar vid två-tre. Fyfan. Ikväll blir det TV, vänner och psych. Kanske nån film också. Nu ska jag gå och ät ris och kyckling.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0