Sommarlov of -07 is here!

Soommarloov!! Härligt. Det blev inget Gävle idag, för att de blev helt enkelt inte så. Ska snart gå ut och sola, de är lika varmt som vanligt (30 grader typ). Igår hade vi skolavsluting. Började kvart i nio uppe i NO:n, lyssnade lite på lärarna, gick ner tll aulan och stod och väntade på insläpp. Sen fick vi komma in, raktorn pratade lite, niotvåtjejerna sjöng summer of -69, Kristofferfick en krona, rektorn pratade mer, det blev mer sång, ifrån publiken denna gång, sen gick vi upp  NO:n igen för att få våra betyg och glass. Jag är rätt nöjd med betygen kan man säga, ett G, två MVG:n och resten VG:n. Jag tror jag låg på delad andraplats i klassen, Albin Isacsson hade ju såklart bäst betyg, fyra MVG:n resten VG:n. Shit. Hur är det ens möjligt?!

I torsdags var det sista ridningen för terminen, vi hade en stilla uteritt i skogen, det var så myys! Men sorgligt, nu har vi ingen ridning på TIO veckor, jag kommer sakna gruppen! Det är ju lätt bästa gruppen någonsin!! Jag kommer sakna måndagsgruppen också, och självklart Shannon! Fyfan, kommer aldrig klara mej!!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Lina

Våran grupp är bäst i världen, love you! :)

2007-06-09 @ 13:31:14
URL: http://hammarludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0