Valbo med mutti.

Idag åkte jag och mamma till Valboköpcenter och shoppade. Jag fick två klänningar, en svart och en rosa, och två rosa linnen. Och sen köpte jag en bok och dushpeeling. Vi va även på jakt efter ett par skor, men det fanns inga som jag tyckte speciellt mycket om, så kräsen som jag är. Därimot fanns det flera par högklackade skor jag föll för, men jag är tillräckligt lång som jag är. Ett par hade 15 cm klack och var sexiga som fan, men som sagt, i dom skulle jag bli ca två meter.

Snart ska mina föräldrar iväg på dans medans jag ska sitta hemma och kanske titta på film. Imorron vet jag inte vad jag ska göra, det blir väl typ städning eller något. På måndag ska jag fiska på Långnäs, på tisdag är det klassens dag, på torsdag är det sommarshow och på fredag är det avslutning. Härligt härligt. På sommarlovet har jag därimot inte bestämt så mycket, Bollnäsfestivalen bli det ju såklart, sen midsommar hemma hos mormor, familjetradition. Sen fyller jag år tisdagen efter midsommar, och en vecka senare får jag köra moppe. Sen ska jag ha födelsedagsfest nån gång också, men sen är det typ inget mer jag har inplanerat. Det blir väl Gävle nån gång, shopping, vänner, sol och bad.

Jag såg ju Pirates of the Caribbean 3 i torsdags, jag tänker inte säg vad den handlar om ifall någon inte sett den, men ALLA måste se den, den var så j*vla bra!! MY PEANUT! xD

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0