Dagen med två prov. Yikes!

Glömde skiva igår, får ta det idag istället. Det var en rätt bra dag ändå, trots de två proven. På samlingen gick vi igenom våra resultat från salamiförsäljningen, vi hade sålt minst 177 st :D Hurra för 9:2! Sen hade vi hemkunskapsprov i aulan, och jag hade inte pluggat ett dugg! Men det gick nog rätt bra, jag bara ältrade på om såsernas konsistens och skit. Sedan, efter 45 minuters intensiv neger och presidentturnering (jag vann typ åtta ggr :D) så hade vi arbetspass, och jag förhörde Hella inför NO-provet, vilket resulterade i att hon fick ett nervöst sammanbrott.

Sen hade vi matte, och jag började med omvända kvadrering- och konjugatsregler, och gav gänget huvudvärk med lite muntlig algebralösnngar, och skällde lite på Therese för att hon skrev med bläck i mitt mattehäfte. Sen var det lunch, hamurgare. Dom var mini-mini-sizade, vilket jag bevisade genom att äta upp en av dom i bara fyra tuggor. Sedan, på rasten, satte dig typ hela klassen med NO-böckerna och började förhöra varandra. Klockan tickade, och plötsligt var klockan tjugo över tolv. Provdags. Det gick nog rätt bra på provet, jag skrev på som fan, tog ca 1 ½ h att bli klar ;D

Efter skolan skulle jag vara med Ruben, men hon gjorde först två matteprov på reservtiden, så jag satt i korridoren och väntade på henne i typ 40 minuter, men tillslut kom hon, men då var hon tvungen att följa med och köpa gardiner, så jag åkte hem sålänge. Sen fick jag skjuts till henne och vi spelade lite Nintendo Wii, det var askul :D Jag var urusel på typ allt, framförallt på baseboll, tennis och golf, boxningen och bowlingen gick rätt bra ;) Sen tittade vi på slutet av Da Vinci-koden som gick på TV, och sen de 101 dalmatinerna ;) Sen gick jag hem, och åt en rätt sen middag (kom hem nio), beståendeav makaroner och en asvidrig ostsås jag lyckades göra. Sen lade jag mej framför teven och kollade på Everything you want och sen 50 cent's film Get rich or die tryin'. Den var asbra.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0